sobota, 1 marca 2008

Policyjne Zdjęcie 1900r

Wczoraj przypadkiem natknąłem się na zbiór policyjnych fotografii z lat 1900 z Sydney w Australii.


Niski, drobny mężczyzn o niesamowitym spojrzeniu, już nie chodzi o jego dość groteskowe rysy ale to co jego twarz wyraża, uśmiech? Ironie? Można z nich wyczytać to jak by coś wiedział a nikt inny o tym nie wiem. Ta osoba przeraża i fascynuje jest niesamowita. Charakter tej osoby również musiał być nie przeciętny. Niestety nic nie wiemy dokładnie o tym mężczyźnie, wiemy jedynie że nazywa się S. Skukerman i to że owe zdjęcie było zrobione ok. w roku 1900

Drugie zdjęcie to kobieta, ale już nie patrzę na to że jest to świetne zdjęcie portretowe ale... nie wiem czemu ale spoglądając na lewą stronę na zdjęcie bez kapelusza wydaje mi się, czuje jak bym tą osobę znał... albo przynajmniej gdzieś widział. Czuje, że tą twarz już kiedyś widziałem. To dziwne uczucie nie daje mi spokoju za każdym razem gdy spoglądam na to zdjęcie. Może ktoś z was wie, kim jest dziś ta kobieta?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

świetne zdjęcia, przynajmniej bije z nich jakieś życie, ludzie to nie numer w ewidencji.

co do tej pani.. przypomina mi taką aktorkę z Kabaretu Olgi Lipińskiej. jedyne jej zdjęcie jakie znalazłam. nie pamiętam nawet jak ma na nazwisko.

Marcin pisze...

hmm... dziękuje za zdjęcie, przyznaje że może.. ale nie wiem czemu, może skojarzysz... mi osobiście przypomina pewną piosenkarkę.